Bréking! Injustice: Gods Among Us – Playit bajnokság
Gyertek el a DC Comics hősöket felvonultató Injustice: Gods among Us játék exkluzív kipróbálására a PlayIT kiállításra és vásárra 2013. április 13-án, a Millenárisba!
A verseny paraméterei:
· Egyenes kieséses formátum (Single Elimination).
· A verseny PlayStation 3 konzolon zajlik.
· A versenyben való részvételt 16 főnek garantáljuk, viszont fokozott érdeklődés esetén 2 versenyt is indítunk!
· A meccsek alapbeállításon történnek, 2 nyertes meccs szükséges a továbbjutáshoz. Illetve a pályaválasztás véletlenszerű.
· Nevezésre kizárólag egyénileg van lehetőség.
· Saját kontroller használata engedélyezett.
· Nevezésre a helyszínen a kihelyezett Fight Club regisztrációs pultnál van lehetőség 10:00-11:00 óra között (a GameStar pultnál keressetek minket).
§ A nyereményeket a győztesek számára a Cenega Hungary Kft. biztosítja.
§ A technikát a Gamestar, és a Konzolok Szervize biztosítja közösen.
Fight Club általános szabályok
Fogalmak:
· Meccs: Olyan összecsapás melynek végeredményét a játék dönti el, pl. egy Tekken meccset az a játékos nyer, aki először nyer három menetet, a Marvel vs Capcom 3-ban, pedig az a játékos veszít, akinek először veszíti el mind a három karaktere az életerejét.
· Játék: A sorsolás által meghatározott két játékos összecsapása. A verseny szabályaitól függően az a játékos nyeri a játékot, aki először szerez meghatározott számú nyertes meccset.
A verseny formátuma:
· Vigaszágas verseny: A versenyből való kieséshez minden játékosnak két játékot kell elveszíteni. A verseny két ágra van bontva: nyertes és vesztes ág. Az első körben összecsapást (játékot) nyerő játékosok a nyertes, míg ellenfelük a vesztes ágra kerül. A nyertes ág az egyenes kieséssel megegyezően bonyolódik, azzal a különbséggel, hogy a vesztesek mindig lekerülnek a vesztes ágra.
· Egyenes kieséses verseny: A versenyből való kieséshez minden játékosnak egy játékot kell elveszíteni. A verseny egy ágrajzon zajlik, ez megegyezik a vigaszágas verseny nyertes ágrajzával.
Szabályok:
· Oldalválasztás: A játékosok megegyezése alapján. Amennyiben a játékosok nem tudnak megegyezni, egy kő-papír-olló játékkal kell eldönteni, hogy ki melyik oldalon játszik.
· Karakterválasztás: Két féle módón lehet karaktert választani: sztenderd és vak választás.
o Sztenderd módszer: a játékosok, akkor választanak karaktert, amikor akarnak. Amennyiben valamelyik játékos már választott karaktert nem lehet vak választást kérni.
o Vak választás: „A” játékos elmondja egy szervezőnek, hogy melyik karaktert fogja választani, oly módon, hogy azt a másik játékos ne hallja. Ezt követően a „B” játékos karaktert választ, amit „A” játékos karakter választása követ. A szervező ellenőrzi, hogy „A” játékos valóban az általa szóban megjelölt karaktert választotta.
Megjegyzés: Alapesetben a sztenderd módszer alkalmazandó, a vak választást a játékosnak külön kell kérvényeznie. A vak választáshoz elegendő, hogy, csak az egyik játékos kérje azt.
· A játék: Oldal és karakterválasztást követően indul a játék. A játék során a következő szabályok vannak érvényben:
o A meccsnek akkor van vége, ha valamelyik játékos eléri a kívánt nyertes menetek számát.
o Amennyiben valamelyik játékos eléri a kívánt nyertes meccsek számát, az eredmény jelentése az ő felelőssége.
o A vesztes játékosnak jogában áll oldalt, karaktert, stb. választani. A nyertes játékos ezek egyikét sem teheti meg.
o Szabálytalanság: Bármi féle szabálytalanság jelentése a játékosok felelőssége, valamint erre csak nekik van lehetőségük (természetesen néző felhívhatja a játékos figyelmét a szabálytalanságra). Minden nem játékmenetet érintő szabálytalanságot (pl. a nyertes játékos karaktert változtatott) a meccs kezdete előtt kell jelezni. Ezt követően erre nincs mód, amennyiben emiatt játék megállítás történik, az a játékos követ el szabálytalanságot, aki megállította a játékot. Az a játékos, aki megállítja a játékot (pl. start gomb megnyomás) elveszíti az adott menetet/meccset (játéktól függően).
· Egyéb:
o Amennyiben elindult a verseny a játékosok felelőssége, hogy elérhetőek legyenek. Ha valaki a szólítást követő két percben nem jelenik meg, a játékot automatikusan elveszíti.
o Az elkerülhetetlen végzet szabály: Amennyiben a játék megállításra kerül (pl. start gomb megnyomás), de az egyik játékos támadása már betalált és az a menet végét fogja eredményezni (pl. hosszabb animációjú támadás, ami folyamatosan okoz sebzést vagy csak az animáció végén), akkor a megállítás semmisnek tekintendő.
o A játékosok közötti összejátszás szigorúan tilos, következménye a versenyből való kizárás.
o Fenyegetés vagy erőszak alkalmazása szigorúan tilos. Ezek bármelyike esetén többet nem látunk szívesen egy Fight Club rendezvényen sem.
o Joy és stick használata megengedett, amíg nem történik azok programozása vagy turbó használata. Ezek használata a versenyből való kizárást eredményezi.